FAQ
Skoki spadochronowe “Lecim na Szczecin” odbywają się na terenie dużego i bezpiecznego lotniska w Chojnie, 60 km na południowy zachód od Szczecina. Dokładną lokalizacje możesz sprawdzić po kliknięciu TUTAJ.
Skaczemy od kwietnia/maja do końca września.
Cenę skoku z wysokości 4000m wraz z pamiątkowym filmem video sprawdzisz TUTAJ. Cena obejmuje szkolenie przed skokiem, gogle ochronne, kombinezon (w razie potrzeby) i niezapomniane przeżycia!
Voucher na skok ze spadochronem “Lecim na Szczecin” możesz kupić dla siebie, ale jest on też idealnym prezentem ślubnym, na urodziny (18-tka, 20-tka, 30-tka, 40-tka, 50-tka, 60-tka) , imieniny, jubileusze oraz na każdą inną okazję!
Na pobyt na lotnisku należy sobie zaplanować ok 3-4 godzin, nie zawsze udaje się wystartować o czasie, zdarzają się opóźnienia związane z warunkami pogodowymi bądź technicznymi.
Oczywiście, zapraszamy, na lotnisku miejsca nie brakuje, wszyscy się zmieścimy.
Nie ma ograniczeń wiekowych, determinuje nas jedynie wielkość i masa “pasażera”, min. wzrost to min 145cm max 200cm, waga min. 40kg max 95kg. Istnieje możliwość wykonania skoku przez osobę ważącą do 105kg, ale wiąże się to z dodatkową opłatą. Osoby niepełnoletnie potrzebują zgody rodzica, bądź opiekuna prawnego. Osoby z wadami wzroku mogą skakać w okularach pod warunkiem, że da się na nie bezpiecznie założyć gogle ochronne – powinny możliwie blisko przylegać do twarzy, najlepszym jednak rozwiązaniem jest użycie szkieł kontaktowych. Skakać w tandemie mogą również osoby niepełnosprawne. Najlepiej skontaktować się z nami wcześniej, aby omówić możliwość wykonania takiego skoku, ponieważ niektóre z dysfunkcji mogą ograniczać możliwość skoku. Nie polecamy skoków osobom cierpiącym na choroby serca, choroby układu krążenia i epilepsję.
Skok w tandemie to skok spadochronowy, w którym biorą udział dwie osoby – tandem pilot i pasażer. Pierwszy z nich wyposażony jest w zestaw spadochronowy typu tandem, na który składa się spadochron główny oraz zapasowy. Pasażer ubrany jest w specjalną uprząż, przy pomocy której podczepiony jest do uprzęży spadochronu. Skok wykonywany jest z wysokości 4000 metrów. Przed skokiem pasażer przechodzi krótkie, fachowe szkolenie i zapoznaje się z przebiegiem skoku. Odbywa też trening skoku “na sucho”. Nie ma zatem obaw, że w powietrzu może dojść do sytuacji, na którą pasażer nie jest przygotowany. Jak dokładnie przebiega taki skok, możesz zobaczyć na filmie TUTAJ
Osoba, która skacze w tandemie po raz pierwszy, może odczuwać pewien poziom stresu. Ale zapewniamy, że jest przyjemny stres wywołany podniesionym poziomem adrenaliny. Po wyskoczeniu z samolotu pasażer czuje pęd powietrza, którego nie da się porównać do czegokolwiek, z czym zetknął się w życiu do tej pory. Prędkość opadania to ok. 200 kilometrów na godzinę. Po kilkudziesięciu sekundach da się odczuć niespodziewane przepadnięcie, które zostaje zamienione w delikatne szarpnięcie, a po chwili ulga – czasza się otworzyła. Pod nami niesamowite, nieopisane, nieziemskie widoki, błoga cisza i spokój.
OSTRZEGAMY: Jeśli już raz odważyłeś się skoczyć z samolotu, będziesz chciał to powtórzyć!!!
Skaczemy ze sprzętem najbardziej renomowanych firm na świecie. System SIGMA, produkowany przez amerykańską firmę UPT, to Rolls-Royce wśród spadochronów tandemowych.
Spadochrony posiadają system spowalniający prędkość swobodnego opadania, czasza spadochronu posiada powierzchnię pozwalającą na bezpieczne lądowanie dwóch osób. Uprząż pasażera posiada atest wytrzymałości obciążeniowej, wielokrotnie przewyższający wagę tandem pilota i pasażera. Zestaw spadochronowy składa się z uprzęży, spadochronu głównego, spadochronu zapasowego oraz z automatu, który w razie czego otwiera spadochron zamiast instruktora. Sprzęt jest bezpieczny zarówno dla tandem pilota, jak i pasażera.
Większość pasażerów skacze w swoim ubraniu, ale oczywiście w razie potrzeby lub chęci mamy kombinezony. Weź ze sobą ciepłą bluzę.
NIE! Pogoda stanowi ograniczenie w wykonywaniu skoków spadochronowych. Podejmujemy decyzję o wykonywaniu skoków po wnikliwej analizie warunków atmosferycznych. Kierownik skoków na bieżąco śledzi warunki atmosferyczne i otrzymuje komunikaty z naziemnych stacji
meteorologicznych i na tej podstawie podejmuje decyzję o kontynuowaniu lub przerwaniu skoków.
Nie, nie ma takiego wymogu. Każdy pasażer przed skokiem wypełnia ankietę, w której odpowiada na pytania dotyczące stanu zdrowia. Regularne badania lekarskie przechodzą natomiast wszyscy nasi instruktorzy.
Nie polecamy zabierania biżuterii; łańcuszków, wisiorków, klipsów, bransoletek. Nie dlatego, że przedmioty te stanowią zagrożenie w trakcie skoku, lecz dlatego, że istnieje prawdopodobieństwo ich bezpowrotnej utraty.
Tandem pilot to doświadczony instruktor spadochronowy, który ukończył specjalistyczny kurs tandemowy i ma za sobą tysiące skoków. Bezpieczeństwo pasażera jest równoznaczne z bezpieczeństwem tandem pilota. Zrobimy wszystko, aby skok był bezpieczny. Jednak decydując się na skok, pamiętaj, że istnieje ryzyko, które podejmujesz w pełni świadomie.
Jest duże prawdopodobieństwo, że tak się właśnie stanie. Myślimy, że po skoku tandemowym nabierzesz do nas zaufania i jeżeli tylko zechcesz, możemy rozpocząć kurs AFF, który uczyni Cię samodzielnym skoczkiem.
Po dojechaniu we wskazane miejsce, pozostawiamy samochód na parkingu, a następnie pieszo (50m) udajemy się w kierunku widocznych hangarów i naszego Biura.
Nasza oferta "Pół na Pół" to niepowtarzalna okazja, która pozwoli Ci cieszyć się ulubionymi produktami lub usługami, płacąc tylko połowę kwoty od razu.
Jak to działa? Bardzo prosto!
Kup voucher już teraz, opłacając jedynie 50% jego wartości.
Drugą połowę dopłacisz później, gdy będziesz gotowy zarezerwować termin na skok lub nawet na lotnisku.
To doskonała okazja, aby spełnić swoje marzenia, oszczędzając jednocześnie.
Nie zwlekaj z decyzją – skorzystaj z promocji "Pół na Pół" już dziś! Odkryj świat możliwości i zyskaj wyjątkowy voucher, który czeka na Ciebie.
To oferta, której nie warto przegapić, więc weź udział już teraz i ciesz się zakupami z połową ceny!
Do zobaczenia na strefie!